Dyrektor Zakładu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds. księgowości i kasy w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych

Sępopol 29.07.2025 r.

 

 

Dyrektor Zakładu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds. księgowości
i kasy w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych

 

            Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych z siedziba  w Sępopolu ul. Leśna 5, 11-210 Sępopol, działając zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz 1135) ogłasza nabór na  stanowisko urzędnicze:

Wymiar pracy: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych

Określenie stanowiska: specjalista ds. księgowości i kasy.

1.Wymagania niezbędne od kandydata do podjęcia pracy na danym stanowisku

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw  publicznych,

3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym

stanowisku

1) preferowane wykształcenie średnie,

2) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe,

3) znajomość obsługi systemów RESPONS, WINSARCH, GLOBE,

4) inne kwalifikacje, umiejętności, szkolenia związane ze stanowiskiem pracy.

 

  1. Wymagane dokumenty.

1) list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym - CV,

2) kwestionariusz osobowy (do pobrania),

3) kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,

5) kserokopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,

6) oświadczenie osoby o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie zadań na wymienionym stanowisku pracy,

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

Kandydaci są zobowiązani przedłożyć wszelkie dokumenty na potwierdzenie wykształcenia

i zatrudnienia wskazanego w życiorysie zawodowym i kwestionariuszu osobowym.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
  2. Prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ścieków,
  3. rozliczenie kosztów wody i ścieków,
  4. fakturowanie i obsługa kasy,
  5. zawieranie umów na dostawę wody,
  6. prowadzenie sekretariatu.
  7. współpraca z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sępopolu w zakresie

przyznawania dodatków mieszkaniowych

 

  1. Warunki pracy

1) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera,

2) wymiar pracy - 1 etat

3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r.

w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania

pracowników ZGMiUK w Sępopolu,

4) urlop zgodnie z kodeksem pracy,

5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów

1) termin złożenia dokumentów upływa 8 lipca 2025 r. o godz. 15.00

2) oferty należy złożyć w siedzibie zakładu, winna być ona złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty i oznakowana następująco: „Nabór na stanowisko urzędnicze –  specjalista ds. księgowości kasy”,

3) oferty złożone po określonym terminie nie będą rozpatrywane,

4) informacji o naborze udziela Pani Sylwia Napiórkowska - Dyrektor ZGMiUK w Sępopolu

pod nr tel. 89 761 31 26. email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

1.informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt 4 b ustawy o pracownikach samorządowych  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Usług Mieszkaniowych w Sępopolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

  1. Informacje dodatkowe

Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być własnoręcznie podpisane Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć

zaświadczenie o niekaralności.

 

  1. Ogłoszenie o wynikach naboru

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej www.bip.zgmiuk.sepopol.pl w zakładce informacje o naborze oraz na

tablicy ogłoszeń zakładu.

 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 i 15 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE – zwanego dalej

 

RODO informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych osób fizycznych - kandydatów uczestniczących w naborze - przetwarzanych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu jest Dyrektor ZGMIUK z siedzibą w Sępopolu ul Leśna 5, 11-210 Sępopol.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Dane osobowe kandydata w prowadzonym naborze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa
    i podanie ich jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne
    z przepisami zatrudnianie pracownika oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej
    z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych  – tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
  5. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji.
  6. W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Pani/Panu prawa: dostęp do danych osobowych, prawo sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że jego dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie
    z przepisami RODO.
  8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

Załączniki:

  1. Kwestionariusz osobowy.
  2. Oświadczenie kandydata.

 

 

 

 

DYREKTOR

Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu

mgr inż. Sylwia Napiórkowska

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Kwestionariusz docx 10.27 KB Arkadiusz Pakuła
Ośwaidczenie docx 11.89 KB Arkadiusz Pakuła
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 29 lipiec 2025 11:56 Arkadiusz Pakuła